Machala 193!!!!!

Palju õnne tagant-järgi mu kallis Machala!! 

24.06, oli selline vahva päev ,kui möödus 193 aastat Machala asutamisest, linna, mida ma saan uhkusega oma koduks kutsuda.

Hommikul avanes mul võimalus osaleda õpilaste paraadil, kus osalesid Machala kõik koolid oma esindusega. Mulle öeldi, et pean kokkulepitud pargis kohal olema kell 8:30. Kohale jõudsin paar minutikest hiljem, aga isegi peale seda kui mina jõudsin, pidime seal ligi 1,5 tundi ootama enne kui meie grupp liikuma sai. Aga see 1,5h oli puhas kvaliteet aeg vahvate inimeste seltis. Peale lõppu jäime me sinna, et paar pilti teha ja siis ma mingi hetk kuulsin, et üks turist küsis mu sõbradelt, et kas nad oleksid nõus temaga pilti tegema. Kuid ta küsis seda kõike inglise keeles, aga mu sõbrad ei saanud aru ja siis  ma tõlkisin seal (see tegi mul tuju veidral kombel heaks, sest suutsin ilma probleemideta selle kõik hispaania keelde tõlkida). Pärast piltide tegemist oli mul aeg koju puhkama minna, sest õhtul ootas ees mind üks üritus, mida ma olin juba kuu aega oodanud ja tollel hetkel olid jäänud selleni veel mõned üksikud tunnid. Ma kirjutan sellest edasi järgmises postituses….. (Mu arust ikka nii äge, et ka mina kuulusin oma kooli esindusse. See oli nii hea tunne ,kui said seal marssida koos oma sõpradega selles lahedas vormis (all pool lisasin pildid ka)ning teadmine, et esindad oma kooli <3. #uhkeolla. Ja muide paraadi käisid vaatamas ka haridusministeeriumi tähtsad tegelased ja kohalik linnapea ning paljud teised tähtsad näod.)

IMG-20170624-WA0025
Benni, Alisson, mina ja Ivan
IMG-20170624-WA0034
Armastan seda vormi. Lausa nii väga, et lihtsalt toob naeratuse näole 🙂

received_865024446983786

IMG-20170624-WA0020
Koos ühe kõige rõõmsama inimesega, keda ma terves elus kohanud olen.
FB_IMG_1498371608092
Nii uhke tunne oli ❤
IMG-20170624-WA0031
Te voy a extrañar mucho 😢Feliz viaje, #liceoteam para siempre.
DSC_0009_3
Sõbranna teisest koolist, nägin teda kus juures üle pika aja jälle ja nii tore oli juhuslikult kokku sattuda.
IMG-20170624-WA0016
Te quiero mucho Carolina ❤️

 

Lisa kommentaar