Avenida de los volcanes 2.

Jalle mina siin 😀 Kuna mu telefoniga on monigased probleemid tekkinud siis ma pean selle postituse tegema ilma tappitahtedeta, aga pole hullu ma usun.

Kui Baños`labi sai seadsime oma teed Chimborazo poole 😀 Giid oli meile eelnevalt oelnud, et eile oosel sadas seal lund ja meil on voimalik seda naha. Koik olid vaga roomsad selle ule ja tee ulesse kulges joululaule lauldes 😀 🙂 🙂 Nii vahva oli. Ohh kui palju nalja sai selle tunni jooksul, mis me seal lumes mangisime. Egas rohkem poleks joudnud ka, sest korgus andis tunda ja vottis hingeldama. Oobisime peale seda Riobambas. Kas teadsite, et see oli ka kunagi Ecudori pealinn, kuna asus riigi keskel :D… 7 tundi bussis?? no ei kola just eriti hasti, aga kui poole teest magad ja teise poole laulad voi raagid sopradega juttu pole sellel viga midagi. Muidugi ei puudunud ka jutud poliitikast, sest just olid kaimas presidendi valimised. Lenin vs Lasso. Minu jaoks oli seis sama mis USA`s, sest oli valikus halb ja halvem ning rahvas valis minu arust halvema ehk Lenini. Lenin oli endise presidendi R.Correa asepresident ja ta pidi hakkama pohimotteliselt sama rida ajama mida Correa ja muutusi ei tule vaga, aga Ecuador vajab muutust, seega vamos por el cambio!! Lasso. Aga noh nuud ei sa enam midagi teha ja Lenin on president, eks nais mis saab. Ajaloolistel pohjustel mulle Lenin ja president pakkub veitsa nalja. Okei nuud siis reisikirjeldamise juurde tagasi. Ohtuks olime Cuencas kohal peale pikka bussis istumist. Enne hotelli joudmist kaisime labi sobrero(kaabu)vabrikust “Panama hat”. Nimi kull jah Panama hat,aga tegelikult toodetakse neid Ecuadoris 😀 So proud 😀 😀 😀 Sealt vois leida kaabusid koikides varvides, suurustes ja hindades. Hinnad jaid vahemikku 32-2700 eurot 😀 ( Koige kallimast on allpoolpilt ka.) Peale seda laksime hotelli ja oli aeg “puhata” peale pikka paeva :D…

Nuud puhanuna arganud oli hea avastada Cuencat ja selle laheduses asuvat Cajase rahvusparki. ❤ Lihtsalt imeline see Cajas. Seda, et selle ilust aru saaksite aru peate sinna ise minema 🙂 Meie jalutasime seal 2,5h, oehh ma oleks veel 6 tundi otsa pannud lihtsalt olnud ja nautinud. Istunud ennast valja lulitanud ja umbrust nautinud. Peale seda naasesime Cuencasse ja ees ootas meid see kuulus Cuenca kiik<3. Ma tegin ara selle ja nii rahul, sest see oli mu pisikeses to-do listis. Edasi suundusime linna rallile, kus pidime gruppidega. Minu grupis olid 2 belgia tudrukut. Ohh kui palju nalja sai nendega mooda linna ringi joostes. Parim linna ralli mida ma kunagi labinud olen 😀 Ohtul laksime veel terve grupiga linna peale jalutama, et panna reisile ilus punkt, sest hommikul vara oli vaja teistel Quito poole teele asuda. Mina ja Johanna jaime Cuencasse, et sealt otse Machalasse soita 🙂 … Joudsime siis bussijaama lahedale ja koik teised tulid ka bussist valja ja kallistaid meid, ohh kui soojaks see sudame tegi ning pani ennast nii hasti tundma. Natuke kurb oli ka, ikka tegelikult paris palju kurb oli. (Aga varsti lahen ma Ibarrasse uhele oma Belgia plikale kulla ja see teeb tuju roomsaks 😀 ) 4h soitu ja olimegi Johannaga Machalas. Esimene asi mida Johanna bussist valjudes utles oli, et tahan magedesse tagasi, sest siin on nii palav 😀 ja toesti oligi soe 😀

Aitah selle reisi eest! See on kindlasti minu lemmikute seas. Mul pole sonu kirjeldamaks kui vaga see mulle meeldis. Olen onnelik, et need inimesed mul olemas on ja et mulle avanes nii vahva voimalus see reis ette votta 😀 Feeling blessed ❤

20170326_125819
Minu lemmik tiim ❤
20170326_134103
Hetk kui oeldakse, et tehke midagi naljakat 😀 Vaadake mind 😀

IMG_2017

IMG_1954
Nagu googlest valja voetud pilt, aga tegelikult ei ole 😀

IMG_1958

IMG_1998
Minu linnaralli tiim ❤ v: Emilie, mina ja Lise
IMG_1992
Magede haaaaaal! hakka veel uskuma, et selline haal ongi olemas
IMG_2025
Kes soovib merisiga? Niimoodi siis neid seal tanaval kupsetatakse. Magedes, just louna pool, vaga tavaline vaatepilt.
IMG_2021
Ecuadori vanim kirik

IMG_2052IMG_2031

IMG_2060
Ecuador- armasta elu 😀
IMG_2074
Ecuadori Machhu-Pichhu ehk Ingapirca
20170327_110001
Koik vallutame ara 😀

P1090994P1090996

IMG_2097
Sellised nagid valja kaabude toorikud, edasi kas tehakse natuke suuremaks, varvitakse ja antakse sellele oige vorm.
P1090998
Demonstreerime vaikest osa sellest suurest kaabu valikust.

IMG_2096IMG_2110

20170328_112139
Peaaegu, et lemmik pilt terve reisi jooksul ❤

P1100002

IMG_2145
Oelge mulle keegi, kes ei oleks tahtnud seal istuda ja lihtsalt edasi jalutada ilma mitte mingise sihita. Lihtsalt minna ja lihtsalt olla.

IMG_2119

IMG_2149
Boris teeb parimaid buterbrode 😀 slavness level 100 😀 Marekiga (Tsehhi)

IMG_2161P1100016P1100007

IMG-20170329-WA0051
uks pildike ka meie linnarallist :DPidime hiiglaslikult turult otsima ulesse selle musta marja mille nime me esimest korda kuulsime.
IMG_2107
2700 dollarit? Keegi soovib akki

20170328_10265920170328_133157

IMG_2183
See on see age kiik 😀 Must to do kui Cuencas oled.

IMG_2178

P1100009
Lopetuseks nautige Cajase ilu 😀

Lisa kommentaar